Joi, 12 Martie 2020 14:44 |
În contextul recomandărilor naționale în ceea ce privește urgența măsurilor de prevenție și combatere a răspândirii COVID-19, conducerea Facultății de Electronică, Telecomunicații și Tehnologia Informației a decis sistarea programului cu publicul la secretariat și casierie în perioada 12-31 martie 2020. Pentru asigurarea bunei funcționări a activităților administrative vă recomandăm să vă adresați prin intermediul e-mailului la adresa
Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
sau la numărul de telefon 0232.701.603. Taxele se pot încasa prin transfer bancar efectuat la bănci comerciale sau Poşta Română, cu obligaţia depunerii dovezii de plată a taxei la adresa de e-mail sus menționată.
BENEFICIAR: UNIVERSITATEA TEHNICĂ ,,GHEORGHE ASACHI" DIN IAŞI COD IBAN:RO44TREZ40620F330500XXXX COD FISCAL: 4701606 OBIECTUL PLĂŢII: taxă de şcolarizare sau orice alt tip de taxă, cu precizarea facultăţii la care este înscris studentul
|
Ultima actualizare în Joi, 12 Martie 2020 14:47 |